Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 21 jun 2017 Magnus Schrewelius

När är det samling i Olfors i kväll.
    Magnus schrewelius

• 1 jun 2017 Peter Olsson

Hej alla,

Fredagens match har ju blivit flyttad, vilket är kanon! Leo är sugen på att gå med kompisar på Elfsborgsmatchen, alla barn som var med i Bra Kompis Klassfotboll fick ju fribiljetter till IFE-Häcken. Är det några mer ifrån laget som skall gå? Är det några föräldrar som tänker följa med? Leo går ju med mig i vanliga fall, men vi sitter på ett annat ställe och är det bara jag och Leo, så finns det ju inget skäl att jag köper en annan biljett till mig. //Peter

• 13 maj 2017 Cecilia Hansson

Albin kommer imorgon på matchen.

• 11 maj 2017 Therese Carell

Hej
    Nu är det dags att boka upp sig för att stå i kiosken på Sandevi.
    Vårt lag, P08, har fått vecka 20 samt en vecka efter semestern. Vecka 20 är redan nästa vecka så jag hoppas att alla kan snabbt bidra med en tid. Vi ska stå i kiosken när det spelas match samt när det är fotbollsskola. Jag har skapat en bokningsbar sida via Doodle. Ni kan komma till sidan via denna länk: http://doodle.com/poll/4rradxwn9hga3x9d
    Ni skriver in ert namn och väljer den tid som passar er. Jag har redan matat in mitt namn och valt en tid. Jag tänkte att 2 personer per tillfälle ska nog räcka och har satt det som en begränsning för varje alternativ. När det är 2 namn på ett alternativ så är det inte tillgängligt att mata in något mer. Då får man välja ett annat alternativ. Om du har matat in en tid och får förhinder är det ditt ansvar att hitta en ersättare. Gå gärna in och boka direkt. Se till att var i god tid innan utsatt tid för att hinna brygga kaffe och plocka iordning.
    Hälsningar
    Therese

• 6 okt 2016 Lukas Sjöblom

Vi tar upp beställningar i Lillsjön ikväll. /Sjöblom

• 6 okt 2016 Åsa Lindqvist

Räkna med mig vid utdelning. Åsa

• 5 okt 2016 Magnus Schrewelius

Vi kan dela ut frallor v 49.
    Mvh Magnus

• 3 okt 2016 Anna Pantzar

Hej!
    Vi kan dela ut frallor v 49.
    Hälsningar Anna

• 3 okt 2016 Jonas Johannesson

Hej på er!
    Nu är det bestämt att vi i P08 skall hjälpa Sandareds IF att sälja och leverera färska frallor runt om i Sandared!
    Vi har fått ett specifikt område (Lillsjövägen GA: Landsvägen) som vi skall dela ut flyers samt ta upp beställningar och det skall göras så fort som möjligt! (då betalning skall vara sammanställd tisdagen den 11/10).
    Brödflyers har jag delat ut idag 2016-10-03 och jag skrev att vi skall ta upp beställningar under v40 mellan kl 16-20.
    Det vi skall göra nu är att ta upp beställningar samt få in betalningar någon kväll under v40 samt att dela ut bröd lördagen v49 mellan 05:30-08:30.

Finns det några frivilliga föräldrar som kan ta tag i detta vore det väldigt bra?! Annars handplockar vi några föräldrar som får göra detta.
    Hör av er till mig (Jonas) vilka som kan tänka sig göra något av ovanstående!

Mvh/ Jonas, Martin, Kristian och Andreas

• 28 jul 2016 Jonas Johannesson

Hej hej! Hoppas sommaren är bra för er?! Är det någon som saknar en blå jacka, grå tröja eller paraply?! Det är saker som har blivit kvar efter träningar och jag har verkligen frågat runt och hittar tyvärr inte ägarna. Finns hemma hos oss så det är bara att komma och hämta! Annars tar jag med detta på nästa träning igen! Glad sommar !